DSpace Repository

Дослідження особистісної креативності в здобувачів вищої освіти різних спеціальностей

Show simple item record

dc.contributor.author Пузь, І.В.
dc.contributor.author Бацилєва, О.В.
dc.contributor.author Єрмішев, О.В.
dc.date.accessioned 2021-01-26T13:00:22Z
dc.date.available 2021-01-26T13:00:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1428
dc.description.abstract У статті представлено результати емпіричного дослідження особистісної креативності в здобувачів вищої освіти різних спеціальностей. Здійснено теоретичний аналіз проблеми креативності, розкрито значення прояву креативності в процесі професійного становлення фахівців. Відзначено, що розвиток креативності вважається одним із першочергових завдань навчально-виховного процесу, у тому числі й у закладах вищої освіти. Проаналізовано особливості взаємозв’язку креативності з особливостями темпераменту, рисами характеру, ціннісно-смисловою сферою особистості. Зауважено, що різні спеціальності потребують від фахівців різних проявів креативності й різного рівня її розвитку, а майбутні фахівці мають різні індивідуально-психологічні характеристики, які стають підґрунтям для розвитку та реалізації креативності. Відповідно до мети роботи, здійснено емпіричне дослідження серед здобувачів вищої освіти різних спеціальностей, зокрема гуманітарного, природничого та фізико-математичного профілю, яких поділено на три групи відповідно до типу спеціальності. За допомогою методики діагностики особистісної креативності (Є. Тунік) зроблено оцінювання провідних рис творчої особистості, таких як допитливість; уява; складність і схильність до ризику. Здійснено порівняльний аналіз отриманих результатів, який показав, що характерною для більшості досліджуваних усіх спеціальностей є наявність низьких і середніх показників за досліджуваними параметрами особистісної креативності, що свідчить про недостатній рівень прояву особистісної креативності, що може бути зумовлено різного роду чинниками. Відзначено необхідність запровадження в процес професійної підготовки на етапі навчання спеціальних соціально-психологічних тренінгів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу особистості майбутніх фахівців, що, безумовно, матиме позитивне значення для їхнього подальшого особистісного та професійного становлення. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Креативність en_US
dc.subject Особистісна креативність en_US
dc.subject Творчий потенціал en_US
dc.subject Індивідуально-психологічні риси en_US
dc.subject Здобувачі вищої освіти en_US
dc.subject Професійне становлення en_US
dc.title Дослідження особистісної креативності в здобувачів вищої освіти різних спеціальностей en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account