DSpace Repository

Linguistic aspects of advertising slogans

Show simple item record

dc.contributor.author Іщук, Н.
dc.contributor.author Свіргун, А.
dc.date.accessioned 2021-01-28T10:24:55Z
dc.date.available 2021-01-28T10:24:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК : 81'373.4
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1461
dc.description.abstract У статті розглядається використання лінгвістичних аспектів в англійських рекламних слоганах. Матеріалом для дослідження є корпус із понад 200 англомовних слоганів комерційної реклами, вибірково відібраних з Інтернет-джерел. Результати показують, що найбільш популярними лінгвістичними засобами проаналізованих рекламних слоганів є імперативні речення, ритм, еліпсис, персоніфікація, асонанс та метафора. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject Рекламний слоган en_US
dc.subject Аналіз en_US
dc.subject Фонологічний аспект en_US
dc.subject Синтаксично-лексичний аспект en_US
dc.subject Семантичний аспект en_US
dc.title Linguistic aspects of advertising slogans en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account