Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поповський, Ю.Б. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-13T13:15:41Z | |
dc.date.available | 2020-01-13T13:15:41Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/151 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання про використані у дослідженнях компоненти (мотиваційно-цільовий; когнітивний; організаційно-практичний; результативний), критерії (ціннісне ставленням до майбутньої професійної діяльності, рівень оволодіння, засвоєння й оперування студентами фаховою термінологією, наявність у студента інтегрованої сукупності умінь, знань та навичок, опанування студентами навчальних програм з фахових дисциплін) та показники готовності майбутніх економістів до професійної діяльності. Подано їх характеристику. | en_US |
dc.title | КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ І ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ ОПИТУВАННЯ | en_US |
dc.type | Book | en_US |