Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Таранич, А.В.
dc.contributor.author Омельченко, В.Я.
dc.contributor.author Кузнєцов, В.Г.
dc.contributor.author Громенкова, С.В.
dc.date.accessioned 2021-06-02T19:53:40Z
dc.date.available 2021-06-02T19:53:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 339.138 (075.8)
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1630
dc.description.abstract Розглянуто особливості та проблеми маркетингу на закордонних ринках, можливі форми міжнародного маркетингу і варіанти організаційних структур, інформаційне забезпечення та зміст досліджень зовнішніх ринків. Особливу увагу приділено формуванню комплексу маркетингу при роботі на зарубіжних ринках: товарної і цінової політики, організації розподілу та просування товару на між- народні ринки. Висвітлюються питання організації підготовки зовнішньоторго- вельних операцій і стратегічного планування в міжнародному маркетингу. Навчальний посібник допоможе розв’язати багато складних проблем, що виникають на практиці в умовах глобальної економіки. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Міжнародний маркетинг en_US
dc.title.alternative Навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей ВНЗ. Видання третє, доповнене en_US
dc.type Book en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись