00 DSpace/Manakin Repository

Мотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Афанасьева, Н.Є.
dc.contributor.author Беспалова, І.С.
dc.date.accessioned 2021-11-04T10:28:33Z
dc.date.available 2021-11-04T10:28:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 159.947.5
dc.identifier.other DOI 10.32999/ksu2312-3206/2019-1-14
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1794
dc.description.abstract У роботі представлено результати дослідження залежності між мотивами навчання і якостями мислення, такими як гнучкість і самостійність, у підлітків під час рішення задач. Розглянуто динаміку взаємозв'язку між рівнем мотивації і ефективністю розв'язання розумових задач. Проведене дослідження показало наявність взаємозв'язку між навчальною мотивацією та індивідуальними особливостями мислення у підлітків, що підтвердило необхідність змін у традиційній системі навчання математики. en_US
dc.publisher Херсонський державний університет en_US
dc.relation.ispartofseries Психологічні науки;
dc.subject мотивація en_US
dc.subject розумова діяльність en_US
dc.subject гнучкість і самостійність мислення en_US
dc.subject розв'язання задач en_US
dc.title Мотивація і ефективність розумової діяльності підлітків за традиційної системи навчання en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу