DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЄЮ З КЛІЄНТАМИ У ЗБУТОВІЙ АГРОЛОГІСТИЦІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Show simple item record

dc.contributor.author Потапова, Н. А.
dc.date.accessioned 2021-11-22T13:30:16Z
dc.date.available 2021-11-22T13:30:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 338.433 JET: L290
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1820
dc.description.abstract Визначено проблематику формування підсистеми управління взаємодією з клієнтами як один із ключових чинників ефективної збутової агрологістики. На основі аналізу статистики реалізації продукції сільськогосподарських підприємств України оцінено тенденції зміни процесів збуту у період 2005–2015 рр. за основними групами сільськогосподарської продукції. Обґрунтовано необхідність орієнтації процесів продажу на потреби споживача та налагодження системи взаємовідносин із клієнтами як важелів, що надають підприєм- ствам додаткових переваг у конкурентному середовищі і знижують ризики недоотри- мання прибутків внаслідок недосконалої збутової агрологістики. Розроблено концепту- альну модель підсистеми управління відносинами з клієнтами на основі компонентів: управління контактами, взаємодія з клієнтами, часові затримки та сервісне обслугову- вання, підсистеми управління продажами. en_US
dc.publisher Видавництво Львівської політехники en_US
dc.relation.ispartofseries Логістика;№ 863
dc.subject збутова агрологістика en_US
dc.subject персоніфікація споживача en_US
dc.subject продаж en_US
dc.subject взаємовідносини з клієнтом en_US
dc.subject CRM-концепція en_US
dc.subject інформаційне середовище en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЄЮ З КЛІЄНТАМИ У ЗБУТОВІЙ АГРОЛОГІСТИЦІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account