dc.contributor.author |
Потапова, Н. А. |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-22T13:30:16Z |
|
dc.date.available |
2021-11-22T13:30:16Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 338.433 JET: L290 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1820 |
|
dc.description.abstract |
Визначено проблематику формування підсистеми управління взаємодією з
клієнтами як один із ключових чинників ефективної збутової агрологістики. На основі
аналізу статистики реалізації продукції сільськогосподарських підприємств України
оцінено тенденції зміни процесів збуту у період 2005–2015 рр. за основними групами
сільськогосподарської продукції.
Обґрунтовано необхідність орієнтації процесів продажу на потреби споживача та
налагодження системи взаємовідносин із клієнтами як важелів, що надають підприєм-
ствам додаткових переваг у конкурентному середовищі і знижують ризики недоотри-
мання прибутків внаслідок недосконалої збутової агрологістики. Розроблено концепту-
альну модель підсистеми управління відносинами з клієнтами на основі компонентів:
управління контактами, взаємодія з клієнтами, часові затримки та сервісне обслугову-
вання, підсистеми управління продажами. |
en_US |
dc.publisher |
Видавництво Львівської політехники |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Логістика;№ 863 |
|
dc.subject |
збутова агрологістика |
en_US |
dc.subject |
персоніфікація споживача |
en_US |
dc.subject |
продаж |
en_US |
dc.subject |
взаємовідносини з клієнтом |
en_US |
dc.subject |
CRM-концепція |
en_US |
dc.subject |
інформаційне середовище |
en_US |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІЄЮ З КЛІЄНТАМИ У ЗБУТОВІЙ АГРОЛОГІСТИЦІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |