Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Юрчишена, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-17T09:16:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-17T09:16:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | УДК 330.341:378.4 | |
dc.identifier.other | DOI 10.31558/2307-2318.2021.2.14 | |
dc.identifier.other | JEL: C67, І23, І25, М21, Р46 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1855 | |
dc.description.abstract | В статті досліджено драйвери, що визначають нову парадигму вищої освіти. Обґрунтовано їх вплив на стратегічні напрямки розвитку університетів, визначено незворотність трансформаційних процесів у вищій школі, що обумовлено: глобальними драйверами, що притаманні університетам світу; національними драйверами, що визначаються освітньою політикою держави, рівнем фінансування вищої освіти, конкуренцією на ринку освітніх послуг тощо; локальними, що визначають здатність університетів функціонувати за нових умов, реалізовувати трансформаційні процеси, гнучко реагувати і відчувати попит стейкхолдерів. Визначено, що нова парадигма вищої освіти потребує зміни підходів до організації діяльності університетським менеджментом, впровадження економічної моделі, в основі якої закладено ціннісну пропозицію. В статті визначено основні компоненти економічної моделі (ціннісна пропозиція, ключові ресурси, ключові партнери, канали надання і просування, ключові види діяльності, ключові групи стейкхолдерів, фінансова модель і фінансова стійкість), здійсненої їх змістовне наповнення, визначено взаємозв’язки і взаємозалежності між компонентами, обґрунтовано вплив на фінансову стійкість університету. | en_US |
dc.publisher | ДонНУ імені Василя Стуса | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Економiка i органiзацiя управлiння;№ 2 (42) 2021 | |
dc.subject | драйвери | en_US |
dc.subject | економічна модель | en_US |
dc.subject | нова парадигма вищої освіти | en_US |
dc.subject | ціннісна пропозиція | en_US |
dc.subject | фінансова модель | en_US |
dc.subject | фінансова стійкість | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДРАЙВЕРИ ТА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ УНІВЕРСИТЕТІВ | en_US |
dc.type | Article | en_US |