DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДРАЙВЕРИ ТА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ УНІВЕРСИТЕТІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Юрчишена, Л. В.
dc.date.accessioned 2021-12-17T09:16:27Z
dc.date.available 2021-12-17T09:16:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 330.341:378.4
dc.identifier.other DOI 10.31558/2307-2318.2021.2.14
dc.identifier.other JEL: C67, І23, І25, М21, Р46
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1855
dc.description.abstract В статті досліджено драйвери, що визначають нову парадигму вищої освіти. Обґрунтовано їх вплив на стратегічні напрямки розвитку університетів, визначено незворотність трансформаційних процесів у вищій школі, що обумовлено: глобальними драйверами, що притаманні університетам світу; національними драйверами, що визначаються освітньою політикою держави, рівнем фінансування вищої освіти, конкуренцією на ринку освітніх послуг тощо; локальними, що визначають здатність університетів функціонувати за нових умов, реалізовувати трансформаційні процеси, гнучко реагувати і відчувати попит стейкхолдерів. Визначено, що нова парадигма вищої освіти потребує зміни підходів до організації діяльності університетським менеджментом, впровадження економічної моделі, в основі якої закладено ціннісну пропозицію. В статті визначено основні компоненти економічної моделі (ціннісна пропозиція, ключові ресурси, ключові партнери, канали надання і просування, ключові види діяльності, ключові групи стейкхолдерів, фінансова модель і фінансова стійкість), здійсненої їх змістовне наповнення, визначено взаємозв’язки і взаємозалежності між компонентами, обґрунтовано вплив на фінансову стійкість університету. en_US
dc.publisher ДонНУ імені Василя Стуса en_US
dc.relation.ispartofseries Економiка i органiзацiя управлiння;№ 2 (42) 2021
dc.subject драйвери en_US
dc.subject економічна модель en_US
dc.subject нова парадигма вищої освіти en_US
dc.subject ціннісна пропозиція en_US
dc.subject фінансова модель en_US
dc.subject фінансова стійкість en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ НОВОЇ ПАРАДИГМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДРАЙВЕРИ ТА ЕКОНОМІЧНА МОДЕЛЬ УНІВЕРСИТЕТІВ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account