DSpace Repository

МОДЕЛЬ ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПОНЯТТЯ ТА ПРАКТИЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ

Show simple item record

dc.contributor.author Юрчишена, Л. В.
dc.date.accessioned 2021-12-17T09:22:47Z
dc.date.available 2021-12-17T09:22:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 336.61:378.4
dc.identifier.other JEL classіfіcatіon: І21, І22, І23
dc.identifier.other DOI: 10.32987/2617-8532-2021-3-17-32.
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1856
dc.description.abstract У статті досліджено теоретичні підходи зарубіжних і вітчизняних уче- них до поняття «модель фінансування», запропоновано авторський підхід до її розу- міння на макро- й мікрорівнях, окреслено характерні риси моделі фінансування уні- верситетів та оцінено результати її впровадження в Україні. Метою статті є дослі- дження теоретичних підходів до розуміння поняття «модель фінансування», оцінка результатів запровадження формульного розподілу видатків державного бюджету між закладами вищої освіти України задля виявлення найвпливовіших компонентів моделі й тенденцій їх зміни. У процесі дослідження застосовувалися такі методи, як аналіз, синтез, порівняння, системний аналіз, статистичні методи (регресії, серед- ніх величин, групування, розподілу даних), метод візуалізації даних та ін. Задля оцінки результатів запровадження формульного фінансування в Україні розглянуто норма- тивно-правову базу фінансування вищої освіти, проаналізовано розподіл видатків державного бюджету між ЗВО у 2020–2021 рр., виконано порівняння співвідношення обсягів їх фінансування, визначено взаємозалежність комплексного показника діяль- ності та розрахункового контингенту здобувачів вищої освіти, оцінено щільність зв’язку, критерії розподілу й отримані значення компонентів комплексного показника діяльності ЗВО (розрахунковий контингент, масштаб діяльності, регіональна під- тримка, наукова діяльність, міжнародне визнання, працевлаштування випускників). en_US
dc.publisher Київ: ДНУ «Інститут освітньої аналітики» en_US
dc.relation.ispartofseries “Освітня аналітика України”. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТИ;2021 • № 3 (14)
dc.subject модель фінансування en_US
dc.subject формульне фінансування en_US
dc.subject фінансування вищої освіти en_US
dc.subject фінансування університетів en_US
dc.subject комплексний показник діяльності en_US
dc.title МОДЕЛЬ ФІНАНСУВАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ПОНЯТТЯ ТА ПРАКТИЧНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account