DSpace Repository

Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Василенко, Валерія
dc.date.accessioned 2022-01-28T07:46:40Z
dc.date.available 2022-01-28T07:46:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 378.014.5:17.022.1
dc.identifier.other DOI: 10.36273/2076-9555.2019.10(279).25-29
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1934
dc.description Стаття у Віснику Книжкової палати — науково-практичному журналі в галузі соціальних комунікацій. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто процес формування іміджу закладу вищої освіти (ЗВО), який охоплює чотири основні етапи: виявлення, закріплення, моніторинг, підтримка (корекція); наведено характеристику кожного з них. Визначено поняття "цільова аудиторія закладу вищої освіти". З'ясовано, що до її представників належать абітурієнти та їхні батьки, студенти, професорсько-викладацький склад, співробітники, ЗВО-партнери, ЗВО-конкуренти, роботодавці, Міністерство освіти і науки України та його структурні підрозділи, а також інші організації. Виокремлено основні групи представників цільової аудиторії, на які спрямовано вплив внутрішнього та зовнішнього іміджів закладу вищої освіти. Визначено іміджеві маркери (запити) для формування позитивного ставлення представників зовнішньої цільової аудиторії (абітурієнтів та їхніх батьків, Міністерства освіти і науки України та його структурних підрозділів), які мають прямий (статичний) вплив на діяльність закладу вищої освіти впродовж тривалого періоду. Визначено іміджеві маркери (запити) для формування позитивного ставлення представників внутрішньої цільової аудиторії (студентів, професорсько-викладацького складу), які є основними учасниками освітнього процесу ЗВО. Наведено чотири групи іміджевих маркерів цільової аудиторії, до яких входять: матеріально-технічна база; позитивний морально-психологічний клімат поміж професорсько-викладацького складу й студентів; можливості та особливості надання освітніх послуг; статусні атрибути закладу вищої освіти. Розглянуто аспекти формування зовнішнього та внутрішнього іміджів ЗВО залежно від визначених груп іміджевих маркерів представників цільової аудиторії закладу вищої освіти. en_US
dc.publisher Київ: Вісник Книжкової палати — науково-практичний журнал в галузі соціальних комунікацій en_US
dc.relation.ispartofseries Науково-практичний журнал в галузі соціальних комунікацій;№ 10
dc.subject імідж en_US
dc.subject заклад вищої освіти en_US
dc.subject зовнішній імідж en_US
dc.subject внутрішній імідж en_US
dc.subject іміджеві маркери en_US
dc.subject запити en_US
dc.subject цільова аудиторія en_US
dc.title Визначення іміджевих маркерів цільової аудиторії як один з етапів формування іміджу закладу вищої освіти en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account