dc.contributor.author |
Осова, Ольга Олексіївна |
|
dc.contributor.author |
Синьо, Вікторія Василівна |
|
dc.contributor.author |
Одінцова, Ольга Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-01T09:53:56Z |
|
dc.date.available |
2022-02-01T09:53:56Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
УДК 004.738.5 |
|
dc.identifier.uri |
DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-31-337-347 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1990 |
|
dc.description |
Стаття у збірнику наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практик" Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті досліджуються особливості сучасних digital-методик, які
використовуються у навчанні іноземної мови закладами вищої освіти
зарубіжних країн із можливістю впровадження таких методик у навчання
іноземної мови студентів у вітчизняних закладах вищої освіти. Дослідження
дозволяють відзначити, що процес навчання іноземної мови у закладах вищої
освіти в умовах сьогодення відбувається із застосуванням сучасних
digital-методик, завдяки яким полегшується процес викладення навчального
матеріалу студентам. Сучасні digital-методики викладення навчального
матеріалу студентам з іноземної мови виходять на суттєво новий рівень, адже
на це впливає цифровізація освітніх послуг, яка засвідчує, що навчання
студентів не може бути ефективним, якщо не застосовувати в освітньому
процесі інтерактивні інструменти. Доцільно відзначити, що, незважаючи на те, що закладами вищої освіти активно впроваджуються digital-методики у процес
вивчення іноземних мов, від традиційних методів навчання не доцільно
відмовлятись та також активно використовувати. Практика показує, що
важливу роль в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у
вивченні іноземної мови відіграє інтерактивна технологія «Learning
Management System», яка пропонує студентам користуватися такими
безкоштовними платформами як Classdojo та Edmodo. В організації освітнього
процесу також використовується платформа Google Classroom, завдяки якій
навчальні матеріали студенти можуть отримати, завантажуючи їх із локального
чи хмарного диску. На базі Комунального закладу «Харківська гуманітарно-
педагогічна академія» Харківської обласної ради, ДВНЗ «Ужгородський
національний університет» та Донецького національного університету імені
В. Стуса навчання іноземної мови проводиться із застосуванням сучасних
інформаційно-комунікативних та інтерактивних технологій, а саме
викладачами використовуються такі онлайн-платформи як Zoom та Googleclassroom,
digital-інструменти Skype і Viber. Відповідно до змін особливостей
навчання іноземної мови, які демонструють зарубіжні заклади вищої освіти,
українські заклади вищої освіти повинні також переймати їх досвід, постійно
досліджуючи те, як змінюються сучасні digital-методики навчання іноземної
мови під впливом цифровізації освіти. |
en_US |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогічна освіта;Вип. 31 (2-2021) |
|
dc.subject |
digital-методики |
en_US |
dc.subject |
інтерактивні та інноваційні технології |
en_US |
dc.subject |
заклад вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
онлайн-платформа |
en_US |
dc.title |
DIGITAL-МЕТОДИКИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ В ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО |
en_US |
dc.title.alternative |
Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |