Репозиторий Dspace

DIGITAL-МЕТОДИКИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ В ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Осова, Ольга Олексіївна
dc.contributor.author Синьо, Вікторія Василівна
dc.contributor.author Одінцова, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-02-01T09:53:56Z
dc.date.available 2022-02-01T09:53:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 004.738.5
dc.identifier.uri DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-31-337-347
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1990
dc.description Стаття у збірнику наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практик" Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка en_US
dc.description.abstract У статті досліджуються особливості сучасних digital-методик, які використовуються у навчанні іноземної мови закладами вищої освіти зарубіжних країн із можливістю впровадження таких методик у навчання іноземної мови студентів у вітчизняних закладах вищої освіти. Дослідження дозволяють відзначити, що процес навчання іноземної мови у закладах вищої освіти в умовах сьогодення відбувається із застосуванням сучасних digital-методик, завдяки яким полегшується процес викладення навчального матеріалу студентам. Сучасні digital-методики викладення навчального матеріалу студентам з іноземної мови виходять на суттєво новий рівень, адже на це впливає цифровізація освітніх послуг, яка засвідчує, що навчання студентів не може бути ефективним, якщо не застосовувати в освітньому процесі інтерактивні інструменти. Доцільно відзначити, що, незважаючи на те, що закладами вищої освіти активно впроваджуються digital-методики у процес вивчення іноземних мов, від традиційних методів навчання не доцільно відмовлятись та також активно використовувати. Практика показує, що важливу роль в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вивченні іноземної мови відіграє інтерактивна технологія «Learning Management System», яка пропонує студентам користуватися такими безкоштовними платформами як Classdojo та Edmodo. В організації освітнього процесу також використовується платформа Google Classroom, завдяки якій навчальні матеріали студенти можуть отримати, завантажуючи їх із локального чи хмарного диску. На базі Комунального закладу «Харківська гуманітарно- педагогічна академія» Харківської обласної ради, ДВНЗ «Ужгородський національний університет» та Донецького національного університету імені В. Стуса навчання іноземної мови проводиться із застосуванням сучасних інформаційно-комунікативних та інтерактивних технологій, а саме викладачами використовуються такі онлайн-платформи як Zoom та Googleclassroom, digital-інструменти Skype і Viber. Відповідно до змін особливостей навчання іноземної мови, які демонструють зарубіжні заклади вищої освіти, українські заклади вищої освіти повинні також переймати їх досвід, постійно досліджуючи те, як змінюються сучасні digital-методики навчання іноземної мови під впливом цифровізації освіти. en_US
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогічна освіта;Вип. 31 (2-2021)
dc.subject digital-методики en_US
dc.subject інтерактивні та інноваційні технології en_US
dc.subject заклад вищої освіти en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.subject онлайн-платформа en_US
dc.title DIGITAL-МЕТОДИКИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ В ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО en_US
dc.title.alternative Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись