Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Одінцова, Ольга Олександрівна | |
dc.contributor.author | Хало, Зоряна Петрівна | |
dc.contributor.author | Балтремус, Володимир Євгенійович | |
dc.date.accessioned | 2022-02-01T10:07:08Z | |
dc.date.available | 2022-02-01T10:07:08Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.other | УДК 354:328.185 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.52058/2786-4952 -2022-1(6)-294-306 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1991 | |
dc.description | Стаття у журналі «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто концепцію дистанційного навчання з точки зору різних науковців, окреслено вимоги до системи вищої освіти, які висуває сучасне інформаційне суспільство, досліджено особливості застосування методів дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Проаналізовано сучасні тенденції в освіті, що виникли внаслідок активного використання дистанційних методів у навчальному процесі. Дано оцінку найважливішим факторам, що впливають на якість дистанційного навчання у вищій школі. Сформульовано сучасні вимоги до якості освітнього процесу, зокрема, зазначено, що технології дистанційного навчання спрямовані на подолання розриву між соціально-економічним становищем різних груп населення та країн з різним економічним розвитком. Встановлено перелік умов використання різних технологій дистанційного навчання, надано оцінку змін у сучасній освіті, зокрема підкреслено необхідність чіткого усвідомлення особливостей дистанційного навчання порівняно з традиційним. Розкрито питання про унікальну доцільність використання дистанційного навчання в сучасних умовах. У центрі уваги статті – особливості освітніх тенденцій, які ускладнюють розвиток дистанційного навчання, а також напрями реформування сучасного дистанційного навчального процесу з точки зору впровадження нових підходів до дистанційного навчання. Розглянуто систему викликів в освітній галузі, що пов’язані з дистанційним навчальним процесом. Зокрема, зазначається, що після вивчення дисципліни студент ЗВО повинен чітко усвідомлювати, які навички та компетенції він набув. Наголошено, що ефективна дистанційна взаємодія є одним із інструментів, за допомогою якого можна відстежити всі слабкі та сильні сторони навчального процесу, виявити прогалини в ньому. Виокремлено найважливіші напрямки подальшого розвитку дистанційної університетської освіти, зокрема її управлінсько-організаційне, матеріально-технічне і фінансове забезпечення дистанційного навчання, кадрове забезпечення потреб дистанційної освіти, методичне забезпечення з урахуванням специфіки дистанційного навчання, просування дистанційної освіти на освітньому ринку і ринку праці, створення на базі інфраструктур ЗВО проєкту мережі підтримки студентів дистанційної форми навчання в різних регіонах України. | en_US |
dc.publisher | Київ: Видавнича група «Наукові перспективи» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Випуск № 1(6) 2022 | |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | форма навчання | en_US |
dc.subject | освітні програми | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | інформаційні технології електронного навчання | en_US |
dc.title | ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВИКЛИК СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ | en_US |
dc.title.alternative | Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») | en_US |
dc.type | Article | en_US |