DSpace Repository

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВИКЛИК СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Одінцова, Ольга Олександрівна
dc.contributor.author Хало, Зоряна Петрівна
dc.contributor.author Балтремус, Володимир Євгенійович
dc.date.accessioned 2022-02-01T10:07:08Z
dc.date.available 2022-02-01T10:07:08Z
dc.date.issued 2022-01
dc.identifier.other УДК 354:328.185
dc.identifier.uri https://doi.org/10.52058/2786-4952 -2022-1(6)-294-306
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1991
dc.description Стаття у журналі «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто концепцію дистанційного навчання з точки зору різних науковців, окреслено вимоги до системи вищої освіти, які висуває сучасне інформаційне суспільство, досліджено особливості застосування методів дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Проаналізовано сучасні тенденції в освіті, що виникли внаслідок активного використання дистанційних методів у навчальному процесі. Дано оцінку найважливішим факторам, що впливають на якість дистанційного навчання у вищій школі. Сформульовано сучасні вимоги до якості освітнього процесу, зокрема, зазначено, що технології дистанційного навчання спрямовані на подолання розриву між соціально-економічним становищем різних груп населення та країн з різним економічним розвитком. Встановлено перелік умов використання різних технологій дистанційного навчання, надано оцінку змін у сучасній освіті, зокрема підкреслено необхідність чіткого усвідомлення особливостей дистанційного навчання порівняно з традиційним. Розкрито питання про унікальну доцільність використання дистанційного навчання в сучасних умовах. У центрі уваги статті – особливості освітніх тенденцій, які ускладнюють розвиток дистанційного навчання, а також напрями реформування сучасного дистанційного навчального процесу з точки зору впровадження нових підходів до дистанційного навчання. Розглянуто систему викликів в освітній галузі, що пов’язані з дистанційним навчальним процесом. Зокрема, зазначається, що після вивчення дисципліни студент ЗВО повинен чітко усвідомлювати, які навички та компетенції він набув. Наголошено, що ефективна дистанційна взаємодія є одним із інструментів, за допомогою якого можна відстежити всі слабкі та сильні сторони навчального процесу, виявити прогалини в ньому. Виокремлено найважливіші напрямки подальшого розвитку дистанційної університетської освіти, зокрема її управлінсько-організаційне, матеріально-технічне і фінансове забезпечення дистанційного навчання, кадрове забезпечення потреб дистанційної освіти, методичне забезпечення з урахуванням специфіки дистанційного навчання, просування дистанційної освіти на освітньому ринку і ринку праці, створення на базі інфраструктур ЗВО проєкту мережі підтримки студентів дистанційної форми навчання в різних регіонах України. en_US
dc.publisher Київ: Видавнича група «Наукові перспективи» en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;Випуск № 1(6) 2022
dc.subject дистанційне навчання en_US
dc.subject форма навчання en_US
dc.subject освітні програми en_US
dc.subject вища освіта en_US
dc.subject інформаційні технології електронного навчання en_US
dc.title ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВИКЛИК СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ en_US
dc.title.alternative Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account