dc.contributor.author |
Одінцова, Ольга Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Хало, Зоряна Петрівна |
|
dc.contributor.author |
Балтремус, Володимир Євгенійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-01T10:07:08Z |
|
dc.date.available |
2022-02-01T10:07:08Z |
|
dc.date.issued |
2022-01 |
|
dc.identifier.other |
УДК 354:328.185 |
|
dc.identifier.uri |
https://doi.org/10.52058/2786-4952 -2022-1(6)-294-306 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1991 |
|
dc.description |
Стаття у журналі «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто концепцію дистанційного навчання з точки
зору різних науковців, окреслено вимоги до системи вищої освіти, які висуває
сучасне інформаційне суспільство, досліджено особливості застосування
методів дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Проаналізовано
сучасні тенденції в освіті, що виникли внаслідок активного використання
дистанційних методів у навчальному процесі. Дано оцінку найважливішим
факторам, що впливають на якість дистанційного навчання у вищій школі.
Сформульовано сучасні вимоги до якості освітнього процесу, зокрема,
зазначено, що технології дистанційного навчання спрямовані на подолання
розриву між соціально-економічним становищем різних груп населення та
країн з різним економічним розвитком. Встановлено перелік умов
використання різних технологій дистанційного навчання, надано оцінку змін у
сучасній освіті, зокрема підкреслено необхідність чіткого усвідомлення
особливостей дистанційного навчання порівняно з традиційним. Розкрито
питання про унікальну доцільність використання дистанційного навчання в
сучасних умовах. У центрі уваги статті – особливості освітніх тенденцій, які
ускладнюють розвиток дистанційного навчання, а також напрями
реформування сучасного дистанційного навчального процесу з точки зору
впровадження нових підходів до дистанційного навчання. Розглянуто систему
викликів в освітній галузі, що пов’язані з дистанційним навчальним
процесом. Зокрема, зазначається, що після вивчення дисципліни студент ЗВО
повинен чітко усвідомлювати, які навички та компетенції він набув. Наголошено, що ефективна дистанційна взаємодія є одним із інструментів, за
допомогою якого можна відстежити всі слабкі та сильні сторони навчального
процесу, виявити прогалини в ньому. Виокремлено найважливіші напрямки
подальшого розвитку дистанційної університетської освіти, зокрема її
управлінсько-організаційне, матеріально-технічне і фінансове забезпечення
дистанційного навчання, кадрове забезпечення потреб дистанційної освіти,
методичне забезпечення з урахуванням специфіки дистанційного навчання,
просування дистанційної освіти на освітньому ринку і ринку праці, створення
на базі інфраструктур ЗВО проєкту мережі підтримки студентів дистанційної
форми навчання в різних регіонах України. |
en_US |
dc.publisher |
Київ: Видавнича група «Наукові перспективи» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка;Випуск № 1(6) 2022 |
|
dc.subject |
дистанційне навчання |
en_US |
dc.subject |
форма навчання |
en_US |
dc.subject |
освітні програми |
en_US |
dc.subject |
вища освіта |
en_US |
dc.subject |
інформаційні технології електронного навчання |
en_US |
dc.title |
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВИКЛИК СУЧАСНОЇ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |