Репозиторий Dspace

Антикризовий PR («Головне, щоб костюмчик сидів»)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мацишина, Ірина
dc.date.accessioned 2022-02-03T11:12:14Z
dc.date.available 2022-02-03T11:12:14Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 32.019.51/32.019.57
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2007
dc.description Стаття у Науковому віснику Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Міжнародні відносини en_US
dc.description.abstract Основне завдання статті - аналіз національних сучасних піар-стратегій під час падіння іміджу політика, завдання - виявити технологію поширення вірусної інформації; проаналізувати основні канали імідж-коригування; розглянути зміну моделі поведінки політика під час антикризового PR/ Методологія аналізу заснована на контент-аналізі, семіотичному підході й теорії фреймів. Основні результати роботи полягають у виявленні алгоритму вирівнювання іміджу політика. На цьому прикладі, який розглядається в статті, виявлено п'ять тактичих прийомів, які використовувалися протягом 13 днів: звернення до авторитетів - перший крок спростування стереотипу - перший крок переключення уваги - другий крок переклбючення уваги - другий крок спростування стереотипу. Це дослідження може бути використано в практичному застосуванні іміджмейкерів і політичних менеджерів у політичній комунікації. en_US
dc.publisher Луцьк: Вид-во СВНУ ім. Лесі Українки. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки en_US
dc.relation.ispartofseries Суспільні комунікації та міжнародна інформація;Розділ ІІ
dc.subject імідж en_US
dc.subject мем en_US
dc.subject символ en_US
dc.subject фрейм en_US
dc.subject антикризовий PR en_US
dc.title Антикризовий PR («Головне, щоб костюмчик сидів») en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись