00 DSpace/Manakin Repository

ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА НА ОСВІТУ ДІТЕЙ, ЩО ПОТЕРПАЮТЬ ВІД ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Польовий, М. А.
dc.date.accessioned 2022-02-07T15:19:18Z
dc.date.available 2022-02-07T15:19:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other DOI 10.31558/2519-2949.2019.2.3
dc.identifier.other УДК 340.116:316.42
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2037
dc.description Стаття у науковому журналі «ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ» ДонНУ імені василя Стуса en_US
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу нагальних проблем реалізації права на освіту дітей, що потерпають від збройних конфліктів. Основним матеріалом для висловлюваних положень та висновків статті стали кейси, пов’язані із російсько-українським збройним конфліктом на сході України та фактичною російською окупацією частин Луганської та Донецької областей. Відзначено, що слід виокремлювати різні групи дітей серед тих, що потерпають від конфліктів та окупації. В тому числі тих, що живуть у окупованій зоні, тих, які живуть у “сірій” зоні, та тих, що виїхали далеко від зони конфлікту і проживають у інших областях України. Визначено, що до основних проблем, які пов’язані із реалізацією права на освіту дітей, що перебувають у зоні збройних конфліктів, можна віднести такі, як інтеграція дітей-ВПО до нового освітнього простору, в якому вони опинились поза своєї волі; в разі проживання на окупованій території – навчання в закладах середньої та вищої освіти лише за навчальним програмами, які визначає окупаційна адміністрація; низка проблем, пов’язана із вступом на навчання до українських вишів; об’єктивно недостатні можливості для агітації на продовження навчання після середньої школи в ОРДЛО саме у вишах України; визначення майбутнього життєвого шляху ВПО та вихідців з ОРДЛО після закінчення вищої освіти в Україні. В статті зазначається, що серед названих проблем державні органи та громадські організації найбільше опікуються інтеграцією дітей-ВПО до нового освітнього простору та забезпеченням можливостей вступу абітурієнтів до українських вишів. Зазначено також як об’єктивні, так і суб’єктивні перепони на шляху до досягнення цілей, постульованих у відношенні до реалізації права на освіту дітей, які потерпають від російсько-українського конфлікту. en_US
dc.publisher Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса "Політичне життя" en_US
dc.relation.ispartofseries ПОЛІТИЧНЕ ЖИТТЯ;№ 2 – 2019
dc.subject право на освіту en_US
dc.subject права дітей en_US
dc.subject наслідки збройних конфліктів en_US
dc.title ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРАВА НА ОСВІТУ ДІТЕЙ, ЩО ПОТЕРПАЮТЬ ВІД ЗБРОЙНИХ КОНФЛІКТІВ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу