Репозиторий Dspace

MULTIMODAL DIMENSIONS OF COLOR NOMINATIONS IN MODERN MAKEUP ADVERTISING DISCOURSE

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Zaluzhna, Olha
dc.date.accessioned 2022-02-12T09:24:00Z
dc.date.available 2022-02-12T09:24:00Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 811.111:81’37]:[659.126:687.553]
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2083
dc.description Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково- дослідної роботи за період 2019–2020 рр. (квітень–травень 2021 р.). en_US
dc.description.abstract The perspective of further research lies in widening the scope of empirical database at the expense of other modern brands’ color names in their unity with paralinguistic elements within multimodal approach which will allow to build the typology of present-day color nominations in makeup industry. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса en_US
dc.relation.ispartofseries «Концептологічні та дискурсивні аспекти дослідження германських, романських та слов’янських мов»;
dc.title MULTIMODAL DIMENSIONS OF COLOR NOMINATIONS IN MODERN MAKEUP ADVERTISING DISCOURSE en_US
dc.title.alternative МАТЕРІАЛИ наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2019–2020 рр. (квітень–травень 2021 р.) en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись