DSpace Repository

ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ОФІСУ

Show simple item record

dc.contributor.author Вишнівська, Анна
dc.contributor.author Климчук, О.В.
dc.date.accessioned 2023-01-10T12:17:27Z
dc.date.available 2023-01-10T12:17:27Z
dc.date.issued 2022-11-16
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2496
dc.description МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ. Збірник матеріалів / Proceedings ІІІ Міжнародної наукової студентської конференції / III International scientific student conference en_US
dc.description.abstract Разом з ринковими відносинами в практику українського маркетингового менеджменту увійшло поняття «офіс». Дедалі більше приватних та державних фірм, підприємств, організацій, їх керівників і бізнесменів розуміють важливість офісу для формування репутації, іміджу, посиленню його основних позицій у складному конкурентному ринковому середовищі. Разом з усвідомленням ролі офісу, почала формуватися офісна культура, складовими якої стали такі поняття, як офісний етикет, офісні стандарти, офісні приміщення. en_US
dc.publisher м. Київ: Київський національний економічний університети імені Вадима Гетьмана en_US
dc.relation.ispartofseries МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ;С. 26-29
dc.title ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ОФІСУ en_US
dc.title.alternative TOOLS AND MECHANISM FOR FORMING A MODERN OFFICE en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account