Репозиторий Dspace

ЗАСТОСУВАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕРЕДВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ В США (НА ПРИКЛАДІ ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2016Р.)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Швець, К. А.
dc.date.accessioned 2023-02-07T15:03:51Z
dc.date.available 2023-02-07T15:03:51Z
dc.date.issued 2017-04
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2734
dc.description МАТЕРІАЛИ ДОПОВІДЕЙ до МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ "ДНІ НАУКИ ФІЛОСОФСЬКОГО ФАКУЛЬТЕТУ" – 2017 (25-26 квітня 2017 року) КНУ імені Тараса Шевченка en_US
dc.description.abstract Виборчі технології як сукупність засобів і алгоритмів цілеспрямованого політико-психологічного впливу на електоральні настрої та поведінку, а також результати голосування задля досягнення цілей у виборчій кампанії вже стали невід'ємною складовою електоральних процесів. Перемога Трампа – це з одного боку виклик усталеній системі, але з іншого боку- реакція суспільства на проблеми, що потребують вирішення. Це очікування окремої частини суспільства всередині американської держави. Це і проблема глобального суспільства, яке в умовах інформаційних технологій не може сприймати складні інтелектуальні конструкції і реагує на простий і зрозумілий сленг, на що і опирався Трамп у своїх промовах та й у всій передвиборчій гонці. en_US
dc.publisher Київ: КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА. ВПЦ "Київський університет", en_US
dc.relation.ispartofseries Міжнародна наукова конференція «Дні науки філософського факультету – 2017;ЧАСТИНА 8 с. 103-105
dc.title ЗАСТОСУВАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У ПЕРЕДВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ В США (НА ПРИКЛАДІ ПРЕЗИДЕНТСЬКИХ ВИБОРІВ 2016Р.) en_US
dc.type Thesis en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись