DSpace Repository

МАРКЕТИНГ Навчальний посібник

Show simple item record

dc.contributor.author Іваненко, Л. М.
dc.contributor.author Боєнко, О. Ю.
dc.date.accessioned 2023-03-21T12:07:54Z
dc.date.available 2023-03-21T12:07:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other УДК 339.138(075.8)
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2756
dc.description Б 75 Маркетинг: навчальний посібник. Вид. 3-є, доп. і перероб. Вінниця: Доне-цький національний університет імені Василя Стуса, 2022. 362 с. en_US
dc.description.abstract У навчальному посібнику відповідно до робочої навчальної програми освітньої компо-ненти «Маркетинг» розглянуто теоретичні, практичні та методичні основи маркетингу – сучасної концепції управління діяльністю компаній. Лаконічно і доступно викладено най-важливіші аспекти теорії маркетингу й розвитку світової маркетингової думки, надано характеристику базовим категоріям маркетингової діяльності. Особливу увагу приділено аналізу ринкових можливостей фірми, функціонуванню комплексу маркетингу, викорис-танню маркетингового інструментарію у різних сферах практичного господарювання компанії. Розкрито взаємозв’язок маркетингу із суміжними дисциплінами та еволюцію лі-терних концепцій комплексу маркетингу, надано рекомендації щодо проведення маркети-нгових досліджень, формування конкурентоздатного товарного асортименту, ефективної цінової політики, організації розподілу продукції та просування її на ринок. Розкрито фор-ми й методи організації маркетингу на підприємстві. Для студентів, що навчаються за економічними та управлінськими спеціальностями, аспірантів, викладачів, економістів, менеджерів усіх рівнів, а також для тих, хто цікавить-ся сучасною маркетинговою теорією та практикою. en_US
dc.publisher Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса en_US
dc.title МАРКЕТИНГ Навчальний посібник en_US
dc.type Learning Object en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account