Репозиторий Dspace

Використання інструменту бенчмаркінгу в аудиторській діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гевлич, Л.Л.
dc.contributor.author Мошура, Л.О.
dc.date.accessioned 2020-09-01T10:20:34Z
dc.date.available 2020-09-01T10:20:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 657.6
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/419
dc.description Статтю присвячено дослідженню підходів до визначення сутності поняття «бенчмаркінг» та напрямів використання даного інструменту в діяльності аудиторських фірм, а саме в рамках аналітичних процедур. Визначено економічну самостійність та відмінність бенчмаркінгу від конкурентного маркетингового дослідження. Проаналізовано проблемні аспекти практичного застосування бенчмаркінгу в аудиторській діяльності та надано пропозиції щодо їх усунення. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Бенчмаркінг en_US
dc.subject Аудит en_US
dc.subject Аналітичні процедури en_US
dc.subject Інструмент удосконалення en_US
dc.subject Порівняльний аналіз en_US
dc.title Використання інструменту бенчмаркінгу в аудиторській діяльності en_US
dc.type Book en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись