Репозиторий Dspace

Територіальна громада в управлінні територіями (політика брендингу міст)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Нагорняк, Т.Л.
dc.date.accessioned 2020-10-19T14:45:49Z
dc.date.available 2020-10-19T14:45:49Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 352.07:351.858:791.641
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/569
dc.description У статті розглянуто процес формування, корекції та просування позитивного образу міст як політичних територій. Доведено, що брендинг міст є напрямом сучасної політики, яка реалізується на трьох рівнях (глобальному, загальнонаціональному та регіональному), має нормативно-правові підстави, впливає на формування стратегії розвитку держави, обумовлює її конкурентоздатність у світовій політиці та виступає публічним індикатором політичної ідентичності та національної самосвідомості громадян. Акцентовано на необхідності залучення територіальних громад в політиці брендингу територій. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.title Територіальна громада в управлінні територіями (політика брендингу міст) en_US
dc.type Book en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись