Abstract:
У статті розглянуто особливості управління корпоративною соціальною відповідальністю на підприємстві. Наведено
еволюцію підходів до розгляду соціальної
відповідальності, основні принципи корпоративної соціальної відповідальності. Визначено особливості моделей корпоративної
соціальної відповідальності, а саме англоамериканської (американської), європейської
та азіатської (японської). Обґрунтовано, що
соціально активна діяльність відбивається
на рівні конкурентоспроможності організації. На основі закордонного досвіду ведення
соціально відповідального бізнесу виділено
принципи корпоративної соціальної відповідальності внутрішнього спрямування. Розроблено модель управління корпоративною
соціальною відповідальністю на підприємстві, що передбачає проведення аналізу власного стану корпоративної соціальної відповідальності, вибір еталонів, аналіз практик та
досвіду, розроблення власної стратегії.