Репозиторий Dspace

Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мартинець, Лілія Асхатівна
dc.date.accessioned 2020-10-28T13:06:50Z
dc.date.available 2020-10-28T13:06:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 378.091
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/807
dc.description.abstract Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню та розробленню моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Визначено, що цей процес є складною ієрархічною системою, в межах якої реалізується певна множина динамічних процесів. Тому для його відтворення доцільно застосовувати моделювання. Здійснено теоретичний аналіз, який дав змогу виявити структурні компоненти моделі (стратегічна спрямованість, системність управління, організація діяльності, якість діяльності), а також відобразити суттєві зв’язки між ними. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.subject моделювання en_US
dc.subject модель en_US
dc.subject освітнє середовище en_US
dc.subject управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів en_US
dc.title Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів en_US
dc.type Book chapter en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись