Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартинець, Лілія Асхатівна | |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T13:06:50Z | |
dc.date.available | 2020-10-28T13:06:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | УДК 378.091 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/807 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню та розробленню моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. Визначено, що цей процес є складною ієрархічною системою, в межах якої реалізується певна множина динамічних процесів. Тому для його відтворення доцільно застосовувати моделювання. Здійснено теоретичний аналіз, який дав змогу виявити структурні компоненти моделі (стратегічна спрямованість, системність управління, організація діяльності, якість діяльності), а також відобразити суттєві зв’язки між ними. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.subject | моделювання | en_US |
dc.subject | модель | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.subject | управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів | en_US |
dc.title | Модель управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів | en_US |
dc.type | Book chapter | en_US |