dc.description.abstract |
Стаття присвячена розкриттю інноваційних технологій у професійному розвитку вчителів загальноосвітнього навчального закладу. Здійснено аналіз науково-педагогічної літератури, що висвітлює окремі аспекти проблеми. Зазначено,
що розвиток освіти має базуватися на використанні нових
прогресивних концепцій, впровадженні в навчально-виховний
процес сучасних інноваційних технологій та науково-методичних досягнень. Визначено, що інноваційними напрямками професійного зростання педагогічних працівників є різні форми, а
саме: конкурси професійної майстерності; авторські програми,
націлені на професійний розвиток вчителів; інтернет-проекти і фестивалі відкритих уроків; зустрічі з діячами освіти
та ідеологами освітніх програм; семінари з методистами
провідних видавництв, авторами підручників і навчальних посібників; майстер-класи; дисемінації педагогічного досвіду через публікації в педагогічних журналах і в мережі Інтернет.
Підкреслено, що розвиток особистості фахівця відбувається
в умовах постійного перетворення, яке передбачає внутрішню
активність, що дозволяє вийти за межі встановлених стандартів особистої та суспільної необхідності, реалізувати своє
розуміння змісту, призначення власної діяльності. |
en_US |