Репозиторий Dspace

Організаційно-педагогічні умови впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мартинець, Л.А.
dc.date.accessioned 2020-10-28T13:37:46Z
dc.date.available 2020-10-28T13:37:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 37.013.2
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/813
dc.description.abstract У статті розглядаються наукові підходи до визначення організаційно-педагогічних умов вровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів загальноосвітнього навчального закладу, подано модель організаційно-педагогічних умов впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку педагогів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject професійний розвиток en_US
dc.subject організаційно-педагогічні умови en_US
dc.subject освітнє середовище en_US
dc.subject модель en_US
dc.title Організаційно-педагогічні умови впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів en_US
dc.title.alternative Organization and pedagogical implementation conditions of management model of educational environment of teachers' professional development en_US
dc.type Book chapter en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись