Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартинець, Л.А. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T13:37:46Z | |
dc.date.available | 2020-10-28T13:37:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | УДК 37.013.2 | |
dc.identifier.uri | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/813 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються наукові підходи до визначення організаційно-педагогічних умов вровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів загальноосвітнього навчального закладу, подано модель організаційно-педагогічних умов впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку педагогів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | управління | en_US |
dc.subject | професійний розвиток | en_US |
dc.subject | організаційно-педагогічні умови | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.subject | модель | en_US |
dc.title | Організаційно-педагогічні умови впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів | en_US |
dc.title.alternative | Organization and pedagogical implementation conditions of management model of educational environment of teachers' professional development | en_US |
dc.type | Book chapter | en_US |