dc.contributor.author |
Мартинець, Л.А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-28T13:37:46Z |
|
dc.date.available |
2020-10-28T13:37:46Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.013.2 |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/813 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються наукові підходи до визначення організаційно-педагогічних умов вровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів загальноосвітнього навчального закладу, подано модель організаційно-педагогічних умов впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку педагогів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
управління |
en_US |
dc.subject |
професійний розвиток |
en_US |
dc.subject |
організаційно-педагогічні умови |
en_US |
dc.subject |
освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
модель |
en_US |
dc.title |
Організаційно-педагогічні умови впровадження моделі управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів |
en_US |
dc.title.alternative |
Organization and pedagogical implementation conditions of management model of educational environment of teachers' professional development |
en_US |
dc.type |
Book chapter |
en_US |