Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1152| Назва: | ДИДАКТИКА БАГАТОМОВНОСТІ ЯК ОСНОВНИЙ НАПРЯМОК ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У СУЧАСНІЙ ЄВРОПІ |
| Автори: | Харитонова, О.О. |
| Дата публікації: | 2016 |
| Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються особливості новітньої дидактики плюралінгвізму або багатомовності, що виникла на початку XXI століття в Європі. Відповідно до неї передбачається не звужувати викладання іноземної мови щоразу до викладання окремої мови, дисоціюючи її тим самим від інших мов, що вивчаються або практикуються учнями (студентами), а навпаки, підходити дуже експліцитно до викладання кожної мови як одиниці сукупності мов. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1152 |
| Розташовується у зібраннях: | Методичні рекомендації |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| дидактика багатомовності 2016.pdf | 1,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.