Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2496
Title: ІНСТРУМЕНТАРІЙ ТА МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОГО ОФІСУ
Other Titles: TOOLS AND MECHANISM FOR FORMING A MODERN OFFICE
Authors: Вишнівська, Анна
Климчук, О.В.
Issue Date: 16-Nov-2022
Publisher: м. Київ: Київський національний економічний університети імені Вадима Гетьмана
Series/Report no.: МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ;С. 26-29
Abstract: Разом з ринковими відносинами в практику українського маркетингового менеджменту увійшло поняття «офіс». Дедалі більше приватних та державних фірм, підприємств, організацій, їх керівників і бізнесменів розуміють важливість офісу для формування репутації, іміджу, посиленню його основних позицій у складному конкурентному ринковому середовищі. Разом з усвідомленням ролі офісу, почала формуватися офісна культура, складовими якої стали такі поняття, як офісний етикет, офісні стандарти, офісні приміщення.
Description: МЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ. Збірник матеріалів / Proceedings ІІІ Міжнародної наукової студентської конференції / III International scientific student conference
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/2496
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Климчук О.,_Вишнівська А..pdfМЕНЕДЖМЕНТ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ. Збірник матеріалів / Proceedings ІІІ Міжнародної наукової студентської конференції / III International scientific student conference360,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.