Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/528
Название: Запровадження бренд-менеджменту: практика міста Вінниця
Авторы: Ситник, Л.С.
Таранич, О.В.
Ключевые слова: Бренд-менеджмент
Просування товарів регіонального виробника на вітчизняні та зарубіжні ринки
Оцінка вартості бренду
Дата публикации: 2017
Описание: У статті розглянуто теоретичні аспекти оцінки вартості брендів, алгоритм їх розробки, а також практичні аспекти використання бренд-менеджменту. Проаналізовано стан поширення продукції регіонального виробництва. На основі PEST і SWOT-аналізу виявлені основні позитивні фактори ситуації і проблематика. Розроблено рекомендації щодо поліпшення і підвищення економічного клімату міста та підвищення рівня довіри до товарів регіональних товаровиробників.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/528
Располагается в коллекциях:Бібліографічні матеріали

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
п. 30.2_3 Запровадження бренд-менеджменту практика міста Вінниця.pdf472,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.