Please use this identifier to cite or link to this item: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/528
Title: Запровадження бренд-менеджменту: практика міста Вінниця
Authors: Ситник, Л.С.
Таранич, О.В.
Keywords: Бренд-менеджмент
Просування товарів регіонального виробника на вітчизняні та зарубіжні ринки
Оцінка вартості бренду
Issue Date: 2017
Description: У статті розглянуто теоретичні аспекти оцінки вартості брендів, алгоритм їх розробки, а також практичні аспекти використання бренд-менеджменту. Проаналізовано стан поширення продукції регіонального виробництва. На основі PEST і SWOT-аналізу виявлені основні позитивні фактори ситуації і проблематика. Розроблено рекомендації щодо поліпшення і підвищення економічного клімату міста та підвищення рівня довіри до товарів регіональних товаровиробників.
URI: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/528
Appears in Collections:Бібліографічні матеріали



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.