Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/528
Назва: Запровадження бренд-менеджменту: практика міста Вінниця
Автори: Ситник, Л.С.
Таранич, О.В.
Ключові слова: Бренд-менеджмент
Просування товарів регіонального виробника на вітчизняні та зарубіжні ринки
Оцінка вартості бренду
Дата публікації: 2017
Опис: У статті розглянуто теоретичні аспекти оцінки вартості брендів, алгоритм їх розробки, а також практичні аспекти використання бренд-менеджменту. Проаналізовано стан поширення продукції регіонального виробництва. На основі PEST і SWOT-аналізу виявлені основні позитивні фактори ситуації і проблематика. Розроблено рекомендації щодо поліпшення і підвищення економічного клімату міста та підвищення рівня довіри до товарів регіональних товаровиробників.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/528
Розташовується у зібраннях:Бібліографічні матеріали

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
п. 30.2_3 Запровадження бренд-менеджменту практика міста Вінниця.pdf472,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.