Abstract:
У статті узагальнено й систематизовано актуальні виміри організації науково-пошу-
кового й освітньо-прикладного середовища в університетському середовищі, формування пос-
тійного активного діалогу усіх зацікавлених сторін в активізації такого середовища й кри-
тичному осмисленні досягнутого, модифікації науково-організаційних спрямувань та адек-
ватному структуруванні й змістовому наповненні освітнього й наукового простору на різних
рівнях університетської освіти й науки. Систематизовано прикладні моделі аналізу освітньо-
професійних та освітньо-наукових програм із визначенням основних спектрів посилення їх-
нього фокусу, регіонального контексту в загальнонаціональному просторі, визначенням функ-
ційного навантаження моніторингу, схарактеризовано тенденції громадського обговорення
освітньо-професійних та освітньо-наукових програм спеціальності 035 Філологія (035.10
Прикладна лінгвістика).