Репозиторий Dspace

Комунікативний підхід у засвоєнні граматики під час вивчення української мови як іноземної

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пилипак, В.П.
dc.date.accessioned 2021-06-16T09:00:07Z
dc.date.available 2021-06-16T09:00:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 378.147
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/1655
dc.description.abstract У статті наголошується на органічному поєднанні комунікативно функціонального та мовно-системного підходів у вивченні української мови як іноземної. Розглядаються орієнтовні мовленнєві ситуації для засвоєння граматичних категорій, форм, конструкцій, граматичних класів слів під час вивчення української мови як іноземної, що сприятиме якісному формуванню комунікативної компетенції студентів. Розмовні теми та відповідні діалогічні мовні ситуації у визначеній концепції навчання української мови як іноземної зумовлюють введення відповідних граматичних компетенцій, що невимушено засвоюються іноземними студентами. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Комунікативний підхід en_US
dc.subject Комунікативні компетенції en_US
dc.subject Граматичні компетенції en_US
dc.subject Принцип функціональності en_US
dc.subject Мовленнєві ситуації en_US
dc.title Комунікативний підхід у засвоєнні граматики під час вивчення української мови як іноземної en_US
dc.type Book en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись