Короткий опис(реферат):
У статті висвітлюються питання організації та функціонування логістики онлайн-торгівлі в умовах глобалізації економічних відносин на засадах впровадження сучасних цифрових інформаційно-комунікаційних технологій. Досліджується вплив цифрової економіки на зміни форм торговельних операцій та специфічність їх організації в мережі Інтернет. Оцінено відмінності онлайн-торгівлі від оффлайн- торгівлі, внаслідок яких виникають прихильність та лояльність споживачів до інтернет-закупівель. Розкривається сутність логістики онлайн-торгівлі та особливості її формування з використанням елементів віртуальних взаємовідносин з клієнтами та постачальниками.
У роботі використано статистичні дані щодо розвитку інформаційно- комунікаційних технологій на підприємствах України та відкриті дані статистики Євросоюзу за період 2014-2018 років. Проведений економічний аналіз показників доступу до мережі Інтернет, операцій електронної комерції та логістики з обслуговування електронних замовлень на підприємствах України та Євросоюзу, дозволив визначити основні тенденції, які склались у цифровізації логістики онлайн- торгівлі та оцінити вплив цифрових платформ на глобальні зміни в торгівлі.