Abstract:
З появою електронної комерції індустрія роздрібної торгівлі
стрімко розвивається і багато гравців сфери ритейлу намагаються
продавати свої товари в Інтернеті. Для задоволення потреб ринку та
досягнення прибуткової стійкості підприємства, що реалізує будь-
які товари, управління ланцюгами поставок є єдиним виходом.
Ключем є ефективне управління життєвим циклом продукту й
структурування потоку продуктів за допомогою індивідуальних
логістичних рішень для електронної комерції. Отже, зростання
електронної торгівлі спонукає інтернет-ритейлерів розширяти
асортимент послуг з виконання замовлень клієнтів і здійснювати
пошук ефективних методів для масштабування та оптимізації
бізнесу.
Description:
Актуальні питання світової і національної економіки: оцінки та
стратегії розвитку: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції
(Львів, 27 березня 2021 року) / ГО «Львівська економічна фундація». – Львів:
ЛЕФ, 2021. – 104 с.