DSpace Repository

Ідентифікація образу інновайної цінності: поведінкові дисфункції

Show simple item record

dc.contributor.author Безгін, К.С.
dc.date.accessioned 2020-07-14T12:13:25Z
dc.date.available 2020-07-14T12:13:25Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 658.012.23
dc.identifier.uri https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/375
dc.description Недосконалість процесу ідентифікації образу інноваційної цінності, що властива закритому способу створення інновацій, детермінувало пошук каузальних зв’язків неузгодженості взаємодій підприємства і ринку. У статті, на місце базової причини сформованого дисонансу була висунута поведінкова складова лінійної інноваційної діяльності, що загострила протиріччя в умовах зростаючої складності і невизначеності ринкового середовища. Проаналізовано поведінкову архітектоніку дослідницької стадії інноваційного процесу, що традиційно реалізується на підприємстві за допомогою маркетингової функції, на якій розроблювальний об'єкт перебуває в фазовому стані - образа цінності. Виявлено та систематизовано базовий перелік когнітивних викривлень, що вносить дисонанс між створюваною інноваційною цінністю й очікуваннями споживача. Показано, що традиційні маркетингові технології ідентифікації образу інновації, слабо сумісні з поведінковою природою людини. В якості альтернативної концепції створення інновацій, що дозволяє нівелювати значну кількість поведінкових дисфункцій, запропонована парадигма співтворчості і колаборації. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Аксіогенез en_US
dc.subject Інновація en_US
dc.subject Когнітивні викривлення en_US
dc.subject Поведінкова дисфункціональність en_US
dc.subject Цінність en_US
dc.title Ідентифікація образу інновайної цінності: поведінкові дисфункції en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account