dc.contributor.author |
Савченко, М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-21T13:15:39Z |
|
dc.date.available |
2020-10-21T13:15:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.other |
УДК 339.013.012:658.8:614.2(043.5) |
|
dc.identifier.uri |
https://r.donnu.edu.ua/handle/123456789/627 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена теоретико-методологічним аспектам застосування парадигмальних
методів дослідження в охороні здоров’я. Методологічною базою стала теорія
«дисциплінарної матриці» Т.С. Куна, відповідно до якої досліджені зміни парадигми
маркетингу в сфері охорони здоров’я. Використовувалися методи: монографічного
кабінетного дослідження; парадигмального дослідження. Основним результатом
дослідження стало представлення структури маркетингової парадигми охорони здоров’я в
контексті «дисциплінарної матриці» Т.С. Куна, в основу якої покладено чотири елементи:
«символічні узагальнення», «метафізичні частини», «цінності» і «загальноприйняті зразки».
Автором визначено традиційні та нові складові маркетингу в охороні здоров’я, пов’язані з
сучасними технологіями і концепціями, для залучення клієнтів. Практична цінність
проведеного дослідження полягає в розширенні інструментарію методологічного аналізу
концепту маркетингу в охороні здоров’я. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
маркетинг; парадигма маркетингу; дисциплінарна матриця Т. Куна ; охорона здоров’я; медична послуга; маркетингова стратегія. |
en_US |
dc.title |
ТРАНСФОРМАЦІЯ ПАРАДИГМИ МАРКЕТИНГУ В ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я: НОВІ ІНСТРУМЕНТИ ТА СТРАТЕГІЇ |
en_US |
dc.title.alternative |
MARKETING PARADIGM TRANSFORMATION IN THE HEALTHCARE: NEW TOOLS AND STRATEGIES |
en_US |
dc.type |
Book chapter |
en_US |