Аннотации:
У навчальному посібнику відповідно до робочої навчальної програми освітньої компо-ненти «Маркетинг» розглянуто теоретичні, практичні та методичні основи маркетингу – сучасної концепції управління діяльністю компаній. Лаконічно і доступно викладено най-важливіші аспекти теорії маркетингу й розвитку світової маркетингової думки, надано характеристику базовим категоріям маркетингової діяльності. Особливу увагу приділено аналізу ринкових можливостей фірми, функціонуванню комплексу маркетингу, викорис-танню маркетингового інструментарію у різних сферах практичного господарювання компанії. Розкрито взаємозв’язок маркетингу із суміжними дисциплінами та еволюцію лі-терних концепцій комплексу маркетингу, надано рекомендації щодо проведення маркети-нгових досліджень, формування конкурентоздатного товарного асортименту, ефективної цінової політики, організації розподілу продукції та просування її на ринок. Розкрито фор-ми й методи організації маркетингу на підприємстві.
Для студентів, що навчаються за економічними та управлінськими спеціальностями, аспірантів, викладачів, економістів, менеджерів усіх рівнів, а також для тих, хто цікавить-ся сучасною маркетинговою теорією та практикою.
Описание:
Б 75 Маркетинг: навчальний посібник. Вид. 3-є, доп. і перероб. Вінниця: Доне-цький національний університет імені Василя Стуса, 2022. 362 с.